God hates techno

Är allmänt deprimerad över att jag hittade en technolåt - Spirit of Yesterday - i nån bortglömd mapp på datorn, som jag tyckte var väldigt bra. Jag skyller på nostalgi. Den är faktiskt inte så popcornaktig som en del sånna låtar kan vara.

Var sjuk idag, så tråkigt för mig. Tänk vilken tur att jag blev friskare under dagen så att jag kunde promenera över till Soffan för lite byteshandel ;) Lånade en bok där jag bl.a. fick tipset om att man kunde köpa tunna plasthandskar på apoteket för att skydda händerna vid "handsex". Hm. Typ: "Kom igen badboy!" "Snart älskling, jag ska bara ta på mig plasthandsken..." Heeee..? För att inte tala om slicklappen. Alltså, grejen är inte att det är något fel på det hela. Jag har bara så svårt för att få in bilden av det hela i huvudet.. Kanske kommer under natten :)

Nej, nu ska jag återgå till mitt skrivande om Politiska Ideologier. Sen får jag väl fila lite på mitt och Jossans Stockwartsprojekt..

Kommentarer
Postat av: Dumblewhore

Jag vill ha stock!

2009-04-23 @ 23:54:41
Postat av: Anonym

jessica, du suger på att uppdatera

2009-05-25 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0