Grrreat!

Steg upp halv 11 i morse. Hade med all säkerhet kunnat fördriva några timmar till i sängen, men det kooperativa samfundet behövde mig. Såg ett mms från Swetlana, "Monkan är på g igen", vilket helt klart gjorde min dag! HAHAHA! Jag och Malin funderar på att åka till henne och sälja bullar :D

Jahaa, jo men det är ju trevligt för mig att jag spenderade timmarna mellan 12 och 17 på coop istället för att ligga och steka i denna tropiska värmen. Det är faktiskt rätt stört, för cirkus fyra dagar sen var det snö, och man började seriöst undra om det var Antarktis eller Sverige man bodde i, och nu håller man på att dö av vätskebrist och solsting.

Gjorde världens kap och köpte Titanic för 50 kr på Coop :D Skitnöjd! Har av okänd anledning planerat att hyra in Malin som filmsällskap. Typ onsdag.

Snart dags att bege sig till Rasmus, han ska ha fest. Dock ska jag inte festa, eller rättare sagt dricka, utan bara roa mig med att titta på alla små fyllon. Kan ju bli intressant. Han bor ju bara vid Friskis, så det är ju inte alls långt att ta sig hem om det är tradigt. Ja en positiv sak är i alla fall att jag hittat min älsklingslåt - Moonlight Shadow - på tyska! Jag veeet, skitbra! Deutsche Musik ist sehr nice, jawohl.

Allvarligt talat, vad är detta?! Kollade nyss på Cinderella - The real story (written by Jessy the cat), och fyfan, det var det FULASTE jag nånsin sett! Men ack så kul! HAHA! Speciellt i slutet när Cinderella - dvs jag - tappar min rosa transvestitsko.

Berättade för mamma i torsdags att jag har tatuerat mig. Hon tog det bra ("ja det var i alla fall moget att du gjorde det på ett ställe där den inte syns så mycket.." sen var det inte mycket mer med det.) , men ville tydligen inte säga något till pappa. Nu vet han dock. Han verkar helt ok med det alltså. Nästan lite fascinerad. Fast det skulle han aldrig erkänna ens för sig själv..

Nahepp, om man skulle ta sig i kragen och flyga ner för backarna på biken. Och på tal om det måste jag seriöst bryta upp låset på min Spirit Flyer. Mamma gillar inte att jag har hennes cykel längre, och jag förstår henne, det syns och känns vem som använt den om man säger så. Men vad, hon cyklar ju ändå aldrig.. Jag gör ju bara henne en tjänst, snäll som jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0