Vår!

Ja, och det var då fan på tiden!

Sitter här och lyssnar på Halo med Beyoncé. Sannas låtval. Självklart är det skitkasst.. Jag har fortfarande inte löst mysteriet om vad som hänt med hennes musiksmak. Det är mycket skumt. Funderar på att hyra in experthjälp snart alltså... Åhgud, hon kan typ låten utantill också! Och jag som inte trodde att det kunde bli värre..

Sanna för typ 2 minuter sen: "Dra upp persiennen!" Jess är snäll och gör en insats. Sanna inte nöjd. "Men mer! Så jag kan fota migsjälv!" Kvinnor!

Tack smack rack, äntligen är låten slut! Nu blire Girls just wanna have fun med Hannah Montana. Försöker övertala Sanna om att vara Sanna Montana på sin 18årsfest. Hon nappar inte redigt. Hahaha, hur kul är det inte då? Sanna Montana!

Nej, nu måste jag seriöst rädda Sanna från sin personliga kris. (Hade ni sett bilderna hade ni förstått! Hennes ställning är även den ganska skum...Väntar du på något speciellt Sanna?)

Kommentarer
Postat av: Rickyboy

Du ska inte snacka om dålig musiksmak! DU LYSSNAR JU PÅ LALEH! HOST PINSAMT HOST

2009-04-02 @ 16:57:30
Postat av: Rickyboy

Du ska inte snacka om dålig musiksmak! DU LYSSNAR JU PÅ LALEH! HOST PINSAMT HOST ;)

2009-04-02 @ 16:58:15
Postat av: Rickard

opps två gånger inte meningen :P

2009-04-02 @ 16:58:49
Postat av: Jessica

men ditt offer..

2009-04-02 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0