Berlin? - Ja, varför inte?

Ja jag kan ju åtminstone tyska. Och jag gillar Marilyn Manson. Kan ju liksom bli en trevlig utflykt. Att Emma ska med gör ju bara det hela sååå mycket bättre! Kan redigt se hur bra vi kommer ta oss omkring där nere bland alla übersexiga (aa eller inte!) tyskar!

Sitter just nu och förbannar mig själv över hur jag kunde vara så jävla idiotisk att ens komma på tanken att Emma kanske faktiskt har en hjärna. Normalt folk borde liksom förstå när det är läge att vara diskret utan att man behöver säga det till dom, men inte Emma. Nej nej. Men tack då! Tack som fan för att du så fint gjort bort mig ;) Haha.. Äh, så lätt ger vi inte upp här inte!

Hepp, nu ringer det för fullt här! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0