Tidsfördriv

Jobbar. Lite halvsegt sådär.. Hade det inte varit för att jag är sjukt trött och har ont i min fot hade det varit helt okey, men ack.. För att lättare härda ut läser jag horoskop. Personliga horoskop. Ja för jag blir ju på så jävla mycket bättre humör när jag läser om hur underbart mitt liv är nu! Varför varför varför ska dom alltid tjata om hur dålig ekonomi jag har!? "Snart vänder det!" Ja men när fan då? Snälla, det har stått det nu i några år. När fan är snart?! Ironiskt nog stog det "Ditt humör tycks vara din största fiende, men det vet du säkert." Sen ska jag även ha lätt för att dra på mig förkylningar med. Som om jag inte varit tillräckligt förkyld hela sommaren.. Åh, en kund sa nyss att jag hade ett "mycket fint namn". Tacos very muchos! Nu ska jag plocka cigg och snus, YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0