undead

Haft en underbart soft dag. Sovit till 2, bytt min plattång som av okänd anledning bara dog häromdan, övningskört (vilket gick sjukt bra för att vara jag) och träffat oscar för första gången på typ hela sommaren. Det var nice! Håller på att fixa en skiva till imorron; ska till Gbg med mams och syrran. Har jag lite tur kan jag övertala henne att köpa lite saker till mig. Har jag inte tur får jag pröjsa själv.. Spelar egentligen ingen roll eftersom jag får lön om cirkus 5 dagar :)

Är på sjukt bra humör nu! Fråga mig inte varför. Jobbar sista dan på sommarlovet  - som snart är slut (!) - imorron. På kvällen alltså, efter jag vart i Gothenburg. Sen på onsdag blire raka vägen ner till det trevliga folket, spec Emma, i Sbg för att bara njuta, festa och ha det allmänt gött. Ska bli skönt att komma bort lite från familjen.. Har blivit alldeles för van vid att ha hemmet för mig själv, men ack.. Det konstiga är att pappa inte hittat en enda sak att klaga på vad gäller min hushållning! Ja, om man bortser från att jag "glömt" att vattna blommerna då. Äh, går ju köpa nya liksom ;)

Näe om man skulle fixa till livet lite. Damn, ska upp om typ 6 timmar! Hmm, någon kommer sova i bilen imorron!

PUSSY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0