You'll always be in my carebox baby!

Mitt hus är helvetet. Oj, oj, oj vad död jag hade varit om mamsen och papsen sett detta. Yaya, that's life livin' on the edge!

Hm. Det roligaste jag gjort idag var att kasta minibär i en kaffemugg, och det säger ju en hel del om hur kul jag haft det. Eller nej, nu ljög jag lite.. Snackade en stund med Emmas syrra (som käkat en pizza på 5 min tätt följt av en tiptop, svept en öl och somnat på stranden och vaknat upp som en levande kräfta..) och hade lite small talk. Rätt roligt när jag tänker efter.. Berättade roligaste grejen för henne. Jag själv skrattade åtminstone. Josse tyckte mest att jag var störd. Sen ringde jag och hade ytterligare ett small talk fast denna gången med min otroligt älskade Therese (jaa, hon älskar mig med!) i min älskade kundtjänst. Synd bara att hon vägrade erkänna hur mycket hon uppskattade att jag tog mig tid att ringa till henne :)  Var tyvärr tvungen att ringa upp igen, eftersom kvinnan gett mig fel nummer, och passade på att skoja till det hela lite och säga att det var arbetsförmedlingen. Det bästa var att hon gick på det! HAHAHA! Ska ringa upp igen om ett tag och säga något annat.. Bara för att se om hon går på det igen..

5 min senare....

HA HA HA! Och Jessica gör det igen! Eller rättare sagt skånska Karin. Therese bad mig vänligt men bestämt att ringa upp KSS för att göra en skiktröntgen och be dom leta upp felet i min hjärna. Försökte förklara för henne hur förjävla tråkigt jag haft det idag och att jag bara var tvungen att göra av min överskottsenergi någonstans :) En sak är säker: Älskade hon mig inte innan så gör hon fan det nu!

Har till min stora besvikelse insett att mitt hus trots allt inte är magiskt och att det inte finns någon som helst chans att det städar sig självt. Synd. Ja, varför inte? Så nu ska jag ta tag i mig själv och göra fint! Efter jag ringt Emma och följt upp vår sjukt intressanta smskonversation. Känner att det är dags att börja på något nytt projekt nu (Agnetha, jag hoppas verkligen du blir stolt över mig nu!!) och måste diskutera läget lite med den trögaste kvinnan i mitt liv. Alltså Emma.

Peeeeeace!

Kommentarer
Postat av: harry

tjenna pullan, komma in i min fidda?

2009-08-08 @ 21:43:03
Postat av: Jossan

fan vilka sjuka människor som kommenterar på din blogg...:S

2009-08-08 @ 21:43:32
Postat av: Mallsing

Välkommen in i moraset så att säga pullan ;)

2009-08-08 @ 21:49:21
Postat av: Jessy

Helt sick! Man börjar ju undra vad det är för fel på folk liksom...

2009-08-08 @ 22:05:37
Postat av: Jossan

sen upptäcker man att det är jessicas blogg och it all makes sense.

2009-08-10 @ 23:56:26
URL: http://evighetsmaskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0