Återkomsten...

Haha, såg att Sannababe varit inne och kikat lite på min blogg och tänkte att jag kanske borde skriva lite. För sakens skull liksom. Inte skrivit på år och dar ju ;)

Sitter alltså hemma hos Sannie nu och väntar på att hon ska komma hem från sin träning. I hela två timmar har jag underhållit mig själv.. Och med "underhållt mig själv" menar jag spelat crazy taxi, snackat med folk på msn och snott sannas brallor. DAMN vad snygga dom ÄR! Vill ha, vill ha, vill HA! Funderar skarpt på att sno dom eller åtminstone köpa ett par likadana. Sure thing, jag hade inte blivit allt för lycklig om Sanna köpt ett par likadana brallor som mig, men...dom sitter ju trots allt bättre på henne (med den rumpan så.. fuck, det är få som har så snygg rumpa som henne, haha.) och så länge dom gör det borde det ju vara ok. Ah, har jag inte varit kär innan så är jag sannerligen det nu! Underbart sköna är dom också. Det står liksom Jessica på dom. Jävla Sanna! Stryk är vad hon borde ha.. 

Fan, kan inte kvinnan komma hem snart!? Är hungrig as fuck och har tradigt! Jaha, vad ska vi göra sen då? Kolla på Grey's I guess. Eller rättare sagt vet. Om jag hade fått bestämma hade vi antingen haft Star Wars-kväll med Julia och Johan eller kollat på Arkiv-X. SYND att Sanna inte är så pass kulturell att hon uppskattar sånt. Jaja, får väl nöja mig med att sitta och gråta lite typ. Eller vad säger jag!? JAG ska ju såklart inte gråta, men Sanna. Gör hon alltid ;) HAHA, fan vad snäll jag är mot henne då! Äh, lite får hon tåla ;)

Hm.. Kom nyss på att jag har Rasmus tröja på mig också. How nice! Hittade den i hans garderob i morse och tänkte att han säkert vill låta ut den till mig.. Gick inom honom på H&M och frågade. Eftersom jag redan hade den på mig hade han dock inte så mycket att säga till om.. He he he :D

YAH! Nu kommer maaaten :D HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0