Party party!

Jo, I wish! 2,5 timmar kvar att uthärda på det kooperativa samfundet. Eller uthärda och uthärda.. SÅ hemskt är det ju inte. Bara att jag är helt ensam dom tre sista timmarna, och det är ju lite drygt... Tack smack att jag har das dator i alla fall ;) Hahahaha, Victoria typ kollar hit hela tiden bara för att hon kom på mig med att stå och skratta för mig själv ett antal gånger. Hon kom nyss hit, så nu har jag dödat lite tid iaf :D Wihu, bara 2 timmar kvar..

Hm, kul att jag endast bloggar när jag har dödstradigt.. Läste lite horoskop innan (man vet ju aldrig om det dyker upp något bra) och det stog att jag skulle få en romantisk söndag, som jag helst spenderade med nära och kära. Jaha, är det kunderna på Coop dom syftar på då eller?.. Som vanligt stod det att min ekonomi är åt helvete. "Ett klokt råd - spara!" Jajaja.. Börjar starkt fundera på om det är min morsa som håller på att skriva horoskopen. Hon tycker att jag spenderar alldeles för lite tid med henne och att jag borde hålla hårdare i mina pengar ;)

Nej, om man skulle jobba lite? Eller varför inte gå in på facebook? Hö hö


Miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0