Det eviga lidandet

Jag är sjuk. Det är både väldigt tråkigt och väldigt sant. Annars är jag faktiskt inte sjuk så ofta, men nu så.. passande? Åhnej! Känner mig ungefär som om jag sprungit rakt in i en vägg. Hmm.. försöker komma på om jag någonsin gjort det. Sprungit in i en vägg alltså. Skulle inte tro det.. Däremot har jag sprungit in ett par stolpar. Ena gången var när jag var sex och skulle visa mamma det fortaste jag kunde springa. Det slutade med att jag låg raklång på marken med fläskläpp och undrade vad som hade hänt... Hallå, det var faktiskt mörkt ute! Tror mamma köpte en bamsetidning till mig som tröst :) Andra gången var jag tyvärr lite äldre, cirkus tio, och blev jagad på skolgården. Vände mig om för att kolla läget, vände tillbaka och pang! In i dimman! Eller snarare ner på marken.. Frågan nu är ju då: hur lyckas man?

Jaha.. Idag har jag ju då varit hemma och kämpat för att hålla mig vid liv (vilket en viss Ellen bestämt tror är ett påhitt. Dumma Ellen, hur kan hon något sånt om mig!?!?). För tro inte att jag legat i sängen hela dagen, oh no! Jag har nästan knåpat ihop ett helt Cinderella - the actual story-manus åt mig, Emma, Cissi och Linda. Varför? Tjaa.. då slipper jag ha några negativa synpunkter på det hela, vilket sparar tid, och dessutom blir det ju som jag vill ha det. Det vill säga skitbra! Okey, jag kanske har förvrängt historian en aning trots deras protester, men alltså... man märker ju fortfarande att det är askungen! Namnen är ju i alla fall samma. Och balen. Förresten är jag ju sjuk, och dom måste ju hört talas om feberminnesförluster. Jag var helt utslagen och nu blev det som det blev. Jag tror ju inte dirket att någon av dom andra kommer ställa upp på att skriva ett nytt manus, hö hö :D

Eftermiddagen och kvällen (om man bortser från nån timmes telefonsnackande med Jossan, min sjuka kumpan) har bestått av porrjektfixande med Mallan. Och oj oj oj vilken FLYT vi har! Jag var helt död när vi var färdiga för dagen. Och imorron blir det ännu mer plugg, jajjemän!

Nej nu ska jag skriva lite till på mitt manus, sammanfatta min intervju med heta Linda ;) och kolla över inf. & layoutprovet. Det sista är bara kanske. Om jag har tid och ork. Inte så svårt.. Min säng ser annars väldigt inbjudande ut...

puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaaa :D et tycker jag vi ska göra ;D hahaha !

2009-03-19 @ 16:31:00
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0