En lugn stund? Ååhnej! Inte här, inte!

Porrjekt för hela slanten idag! Började väl lite sådär, vilket förmodligen var mitt fel. Jag var, av väl giltig anledning (som jag dock glömde nämna), inte på mitt allra bästa humör när jag och Malin mussla skulle sätta igång. Allt vad innebar lyssna och kompromissa var som bortblåst, och det dröjde inte länge innan både jag och Malin utförde nån slags mental krigföring mot varann. Haha, det var rätt komiskt. Man borde nästan spelat in det. Efter ett tag insåg jag dock att det inte redigt funkade, och sa: "Fan... jag är verkligen på dåligt humör!" Malin: "JAAAA! JAG MÄRKER DET! Här kommer jag och är SKITGLAD och allting, och så möter jag DIG....!"

Alltså.. Man får väl se det positiva i det hela - jag har en viss inverkan på somliga.... Eller inte.. Meeen efter en underbar idrottslektion begav vi oss tillbaka till skolan för att fortsätta i ytterligare 3 timmar, och då gick allt som smort. Känner mig redigt nöjd alltså..

Precis innan jag skulle bege mig till det kooperativa samfundet såg jag en lapp på dörren breve mitt skåp om att morgondagens tyskalektion är inställd! WOHOO! Sovmorron till mig :D Vilket ger mig ytterligare lite tid att schnygga till projektet. Yes!

Sanna B fyller ju då 18 imorron! Congratz till henne! Har inte dirket köpt någon present till henne ännu, bara en liten grej. Men jag har inte hittat något bra, och jag kan ju inte köpa något för köpandets skull.. Får ge henne något vackert den 18:e istället (Och Sanna, jag har strökit oss från Coopfesten nu. Snyft.). Kanske Lalehbiljetter? För det har ju funkat så jävla bra innan!

Jag borde ge henne något nyttigt. Typ en helg på en bondgård. Åh, Sanna hade passat såå bra in där bland alla små grisar... Eller varför inte en cykeltur till Kebnekajse, klättring upp för berget och sedan cykling tillbaka? Jaa, nu börjar det allt låta som något här va.. Eller så bokar jag in henne på 5 privat danslektioner med Berra! HAHA! Jag är ju för smart! De du, Sanna.. Den mannen kanske är nåt att satsa på? Fru Sanna Sadi ;D

Minsann, humorn är det sista som lämnar en.. hö hö hö.. Jag kommer t.ex. jättebra överens med tanterna på Coop nu. Visade sig att det inte bara är jag som roar mig med att lägga passians på datorn. Harpan is the shit indeed!

Nej nu blire åka av!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MIn blogg är bra ! mohahaha

2009-03-26 @ 09:08:40
URL: http://badboyisback.blogg.se/
Postat av: Sannababe!

Hahaha, Berra! :D

2009-03-26 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0