Ensam och övergiven i skolan

Mallan lämnade nyss. Tyvärr, tyvärr var vi inte helt klara med vår projektredovisning. Eftersom hon är den allsmäktige denna vecka, och jag hennes tyska slav, har jag inget annat val än att sitta kvar här och skriva.. Hade varit helt okey om det inte var så jävulskt kallt! Kanske borde dansa några varv runt granen som av okänd anledning fortfarande är kvar. Eller varför inte göra upp en trevlig brasa? Synd att jag inte har lite korv med mig.. Hade ju kunnat bli en redigt mysig grillstund där ;)

Jahapp, här i min ensamhet sitter jag nu och lyssnar på musik. Bitch med Meredith Brooks - skitbra! Synd bara att jag verkar vara ensam om att tycka det... Och på tal om att vara ensam! Jag och Amanda kostaterade innan hon är lyckligt lottad med en pojkvän, som var påväg att hämta henne i sin mersa, medan jag är ensam och fattig. Fan. Hur deprimerande låter det inte då? Ensam och fattig.. Menar, vad har hon gjort som inte jag gjort bättre? Mm-m..

Åh, men ååh! Inte så jävla konstigt att det är kallt! Något ljushuvud har ju öppnat fönsterhelvetet! Tyckte väl att gardinerna fladdrade onormalt mycket! Frågan F är bara om jag når hela vägen upp...

5 minuter senare - mission accomplished! Jag råkade missa spaken som man stänger och öppnar med, smart!

Jag vill verkligen inte börja skriva igen. Sitter typ och småpratar för mig själv. Det är dugligt, jag får i alla fall dom svar jag vill ha!

Haha, undra vad som händer om jag somnar här och klockan blir över 9. Ekonomirummet känns inte så larmat.. Och borden ser ju...mjuka ut. Kanske kan ta sällskap av granen och få lite stock. Nej. Jag är trött. Till och med för trött för att skratta åt mina egna skämt, och då måste det ju vara illa! Då är det illa!

HAHAHA! Hittade nyss världens roligaste grej på internet! Fuck, jag smäller av! Folk hade ju börjat undra om dom såg mig nu! Bara för att jag är så generös ska jag dela med mig av det roliga - delad glädje är dubbel glädje. Karma ++++



Hö hö hö! Han ser ut som min pappa!

Kommentarer
Postat av: allsmäktig

baby, min tyska slavisch

2009-03-30 @ 22:12:11
Postat av: Rolf S

Fin blogg du har :D Kolla min http://badboyisback.blogg.se/

2009-03-31 @ 23:31:29
URL: http://badboyisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0