GRATTIS SANNABABY!

Sanna B fyller 18 idag, så nu är hon inte längre ett litet rövhål, utan ett stort.. ha ha ha! Gud så kul! Nästan lika roligt som när jag tidigare idag hittade på att Askungen heter Ash-tray girl på engelska, vilket är det samma som Askkoppsflickan. HAHAHA! Inte för att det har så mycket med Sanna att göra men... Hade inspelning idag. Det går skitbra! Jag har dock lite svårt att hålla mig för skratt åt mina egna skämt bara, dom är ju så bra!

Nu är jag sjukt stressad. Har plugg upp över öronen. Konstaterade tidigare att jag inte längre har något liv, och om man ska tro på Musen är detta tydligen helt normalt..

Andra dagen denna veckan jag och Mallan är kvar sist i skolan. Kom hem vid halv åtta nångång efter att ha suttit i typ 5 timmar med porrjektet. Hur mycket av den tiden som var effektiv går ju att diskutera, men ändå!! Både jag och Mallan hade våra dalar, men vi skiljdes i alla fall åt som vänner. Men fan, ett tag trodde jag att jag skulle döda henne!! Av hennes blick att döma såg hon ut att tänka det samma om mig.. (Malin och vilken armé?....)

Absolut roligast idag (jaa, detta var faktiskt roligare än mina skämt) var mitt lilla samtall med Monkan. Ooohyes! Letade upp henne på Eniro, och hoppades på att det var rätt Monkan. Det var det. Hon ba: "Hej det är Monika" (typ skitfort, lät nästan lite misstänksam) Jag:"Hej det är Jessica!" Hon:"HEEEEEEEJ!" Jaa, hon blev faktiskt så glad av att höra från mig! Ett tag blev jag lite orolig och trodde jag råkat presetera mig som tomten eller liknande, men sen slog det mig att anledningen till att hon är så glad är ju för att det är hennes älsklingselev som ringer! Förklarade lite fort att jag letat upp henne på nätet, sen kunde jag inte låta bli att fråga om hon trodde att det var Riksbankschefen som ringde. Då skrattade hon gott och sa att det gjorde hon inte. Säkert! Det gjorde hon visst! Nej det här måste nog klassas som ett av mina bättre samtal ever alltså.. Sen är ju Monkan en klass för sig också ;)

PLUGG PLUGG PLUGG!

GRATTIS IGEN SANNA! DU SKA FÅ DIG EN FIN DEEP DIVING DOLPHIN INOM KORT! HÅLL UT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0