Karma?

Pratade om hinuism idag på religionen. Sen bestämde jag mig för att bättra på min karma lite. Jag var jättesnäll, och vann stort över Soffan. Hon svor mest åt alla i matan istället för att vara trevlig.. Hm, kanske missuppfattade det hela lite.. Spelar ingen roll så länge jag vann!

Håller på att fixa lite med porrjektet nu, men lyckas hela tiden komma ur fokus. Av typ Face book. Jag är typ sist i världen med att skaffa det, hahaha. Men vad? Jag har inte känt något behov av det innan! Det gjorde jag inte nu heller egentligen. Bara blev så.. Trevligt? Tjaa.. varför inte?

Jag är trött som en gnu, men kan inte gå och lägga mig förrän jag skrivit klart allting.. Funderar lite på att bojkotta det nu. Min hårda helg har satt sina spår, hö hö. Bara för det kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Jag jobbade sjukt mycket iaf, och åkte till gothenburg. Med Prins Koopa. Och hur var det då? Joo, det var redigt nice faktiskt. Köpte typ 10 skivor, varav 3 med Pillan Wahlberg, Carola och Lena Bh. Där snackar vi porriga poser till tusen, hell yeah! Bara två spänn styck, snacka om kap!

Nångång vid 7 nådde vi målet med vår lilla utflykt. Dvs Lisebergshallen, där en viss Laleh skulle hålla till. Det hela började med att nån Kristoffer-snubbe körde sina låtar på tok för länge. Jag började nästan tro att det var Laleh själv som fått för sig att lura oss allihop, eller att hon var sjuk och att hennes typ bror fått hoppa in istället. Men nope, efter en sisådär 100 år var han klar, tack tack tack för det!!!

Sen var det då Lalehs tur att beträda scenen. Hon började sjukt lugnt med nån halvtradig låt, och jag tänkte att jag max skulle palla en kvart innan jag somnade. Men hejsan hoppsan sen blev det fart på kvinnan. Jag blev helt ställd när hon började skämta och vara allmänt galen. Först ville jag bara sjunka genom jorden, för jag kände mig bara så malplacerad. Att jag hade ett über laleh-fan (stenhård tönt, såg ut som en häst) bakom mig som hade 100% laleh-humor och garvade halvt ihjäl sig så fort Laleh ens öppnade munnen. Herregud! Och jag tänkte typ "tack och lov att bara rasmus ser mig nu och ingen annan, för det hade ju varit nåt så jävulskt pinsamt!"

Det pinsamma gick över rätt fort. Egentligen var det nog inte så värst pinsamt alls.. Det var nog mer jag som var skämdes smått över mig själv för att jag inte redigt lyckades tycka att det var så dåligt som jag hoppats på att det skulle vara. Det är var i alla fall fan så mycket bättre än Sannas jävla Scotts! Med undantag av Live Tomorrow, den har jag aldrig gillat och jag vägrar att nånsin göra det! Den dan... då går jag fan under!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry jessi men du har redan gått under!! Du var på en laleh konsert och tyckte det var "helt ok" AH :O

2009-03-25 @ 19:49:10
Postat av: sannababe

det var jag som skrev det ;D

2009-03-25 @ 19:49:43
Postat av: Anonym

Faktiskt.. höhö, men modigt att genomföra

2009-03-25 @ 20:36:29
URL: http://miakristina.blogg.se/
Postat av: Jessiboi

Sanna du ska inte säga nåt, din schlagertönt! Jag ska allt ta med dig nästa gång så får vi se vad du tycker, hahaha! Det var nästan som att gå på cirkus - kvinnan var helt galen mellan varven ;)Precis sånt som du gillar baby

2009-03-25 @ 22:56:01
Postat av: Jossan

Det första man ska göra när man skaffar facebook är att bli vän med mig...

2009-03-28 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0