The last supper...

Jaha jaha. Jag måste nog ge mig själv en stor applåd för min otroligt stora insats i skolan idag. Jag lyckades hålla ögonen öppna på tyskan, jag offrade mig som vanligt och bad om bensträckare, jag fick igenom mitt manusförslag i engelskan (hur lätt som helst, dom frågade inte ens vad jag skrivit, moahahaha!), jag presenterade min specialuppgift som Micke H gett mig på svenskan, jag gjorde ett bra information och layoutprov som jag INTE fuskade på. Jag hade några små planer på att göra det, men när jag väl satt där och skrev på fusklappen insåg jag att jag redan kunde allting. Jag hoppas verkligen att gud såg mig då alltså! Hur jag liksom väjde bort från frestelsen. Bra Jessica, bra bra bra!

Blev en del porrjektfixande med Mallan också :) Tro det eller ej, men vi har det sjukt trevligt, trots den hårda pressen. Ja, för tro fan inte att det är lätt att vara den nya framtiden! Ååhnej! Här snackar vi redigt hårt arbete. Blod, svett och tårar - jajjemän! Jag tror verkligen på oss nu Mallan, både vad gäller det ena å det andra ;) hö hö..

Nej nu ska jag pilla vidare med mitt converteringsprogram (och inget jävla teveprogram! det är ju inte själva teveprogramen man pillar med så att säga.. om man nu pillar alltså.) som jag blev väldigt fäst vid. Sen lovade jag Mallan att fixa företagsekonomin - 30 uppgifter, jo tjena! - och göra lite mer på porrjektet. Borde göra historia och so B också.

Och oj, glömde jag nämna hur det gick på min matte? Bra! Inget direkt att hänga i granen... Ser ut som att det blir till att satsa på nationella för min del, för det brukar ju alltid gå såå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0